Marketing e-mailowy w celu zwiększenia sprzedaży

Oise Trade company
Oise Trade Poland manufacturer
Oise Trade Company buyers
Oise Trade mistake
Oise Trade Limited effort
E-mail marketing pozostaje jednym z najbardziej dochodowych i skutecznych narzędzi promocyjnych w sieci. Aby mailingi były tak skuteczne i wydajne, jak to tylko możliwe, ważne jest, aby zrozumieć, jak prawidłowo z nich korzystać.

Na pierwszych etapach klasycznego lejka sprzedażowego, gdzie konieczne jest przyciągnięcie ruchu do witryny, e-mail marketing nie będzie najskuteczniejszym narzędziem. Lepiej jest to zrobić za pomocą reklamy kontekstowej i targetowania. Dokładnie to robią marketerzy w Oise Trade Limited. Ale przekształcenie otrzymanego ruchu w leady jest właśnie tym etapem, na którym powinieneś włączyć marketing e-mailowy.
"Rozgrzewanie" klienta
Po nawiązaniu kontaktu z klientem ważne jest, aby "rozgrzać" go powitalną serią e-maili. Początkowa komunikacja powinna być automatyczna. Skonfiguruj swój biuletyn tak, aby e-maile były wysyłane na podstawie działania lub braku działania klienta. W listach możesz opowiedzieć o swoich zaletach, algorytmach współpracy i nie tylko. Lepiej będzie, jeśli ustawienia uwzględnią specyfikę każdego klienta: czy kupił produkt, jak reaguje na e-maile wysyłane przez Ciebie i tak dalej. Odpowiednio sformułowana seria e-maili powitalnych znacznie zwiększa prawdopodobieństwo przekształcenia odwiedzających w kupujących.
System listów transakcyjnych
Tego typu wiadomości e-mail towarzyszą zakupom. Obejmują one przypomnienia o porzuconym koszyku, powiadomienia o otrzymaniu zamówienia, e-maile w celu zebrania opinii i inne.

Często klienci wybierają jakiś produkt, wkładają go do koszyka, ale nie płacą za niego. W takim przypadku ważne jest, aby przemyśleć dwa lub trzy e-maile, które zmotywują osobę do powrotu i dokończenia składania zamówienia. Takie e-maile mogą być wysyłane po dwóch godzinach i po dniu. Pierwszy e-mail to proste przypomnienie o zapomnianym elemencie. W drugim należy podpowiedzieć, że produkt może się skończyć, a cena zmienić i ponaglić klienta do dokończenia zamówienia. Wdrożenie takiego systemu listów pozwala uniknąć utraty klientów na etapie realizacji zamówienia i uzyskać większą sprzedaż. Specjaliści Oise Trade pomogą Ci stworzyć łańcuch listów i osiągnąć cele marketingowe Twojej firmy.

Zbieranie kontaktów
Potencjalny klient odwiedzający stronę internetową zazwyczaj nie jest gotowy do dokonania zakupu tu i teraz. Dlatego należy rozważyć opcje pozyskiwania kontaktów z klientami. Mogą to być formularze subskrypcji, magnesy prowadzące i inne. Powinny one być skonfigurowane w taki sposób, aby klient był zmotywowany do pozostawienia swojego adresu e-mail. Ważne jest, aby prośba o udostępnienie kontaktów była natywna, czyli odpowiednia do sytuacji i potrzeb użytkownika. Przykładowo, na stronie głównej można umieścić formularz z prośbą o konsultację, a w sekcjach sklepu internetowego - lead magnet z cennikiem lub zniżką na subskrypcję. Jeśli odgadniesz prośbę klienta, jest bardziej prawdopodobne, że zostawi on swój e-mail.
Oise Trade dropshipping price
Oise Trade Company relationships
Oise Trade Limited taxes
Oise Trade dropshipping quality
System listów posprzedażowych
Przedsiębiorcy zwykle poświęcają wiele wysiłku na pierwszą sprzedaż klientowi, ale niewiele robią, aby zachęcić klientów do ponownego odwiedzenia ich sklepu. Za pomocą newsletterów można w opłacalny sposób zachęcić klienta do ponownego zakupu. W serii listów po sprzedaży można wyjaśnić, jaki produkt klient chciałby kupić w przyszłości, zaoferować bonus, rabat - maksymalizując w ten sposób motywację do ponownego zakupu.

Mailingi z treścią
Pomagają zawsze pozostać w polu widzenia klienta, powiedzieć mu, jak rozwiązać ten lub inny problem, kształtować lojalność i zaufanie do marki. Menedżerowie firm Oise Trade często wykorzystują tę metodę do promowania nowych usług dla stałych klientów.
Zasady skutecznego e-mail marketingu
  • Staraj się w jak największym stopniu zautomatyzować wysyłki.
  • Nieustannie pracuj nad segmentacją i personalizacją wiadomości e-mail. Odpowiednie wysyłki są bardziej skuteczne.
  • Stosuj podejście omnichannel. Nie tylko biuletyny e-mailowe, ale także SMS-y, powiadomienia w przeglądarce, wiadomości w komunikatorach mogą wzmocnić lejek sprzedaży.

Właściwa konfiguracja e-mail marketingu pozwoli Ci skuteczniej przekształcać ruch w leady, motywować klienta do pierwszego zakupu, zwiększać konwersję na etapie sprzedaży i zapewniać powtarzalność zakupów.
Przeczytaj więcej wiadomości na naszym blogu