Jak dropshipper może zidentyfikować grupę docelową?

Oise Trade company
Oise Trade Poland manufacturer
Oise Trade Company buyers
Oise Trade mistake
Oise Trade Limited effort
Zrozumienie docelowej grupy odbiorców, która pozytywnie reaguje na Twoje działania marketingowe, jest kluczem do zapewnienia rentowności Twojego biznesu internetowego. Znajomość parametrów grupy docelowej pomoże poznać motywację, zachowanie kupujących i nawiązać z nimi kontakt.
Dropshipping to skuteczny i stosunkowo prosty sposób na zarabianie pieniędzy. Jednak, podobnie jak w przypadku innych modeli biznesowych, sukces w dużej mierze zależy od jakości kampanii marketingowych. Jednym z głównych problemów, z jakimi borykają się dropshipperzy, jest określenie docelowej grupy odbiorców, do której mają być kierowane reklamy ukierunkowane. Specjaliści Oise Trade Poland wymienili sposoby pozyskiwania informacji o potencjalnych klientach.

Dlaczego musisz znać i rozumieć swoją grupę docelową?

Co musisz zrobić, aby dowiedzieć się, kto jest Twoją grupą docelową:
  1. Zbadaj swój produkt lub usługę. Określ, jakie problemy może rozwiązać Twój produkt lub usługa, jakie potrzeby człowieka może zaspokoić.
  2. Określ wiek, płeć, poziom dochodów, zawód i miejsce zamieszkania grupy docelowej. Informacje te pomogą Ci lepiej zrozumieć Twoich konsumentów i dostosować treści oraz kampanie marketingowe do ich zainteresowań. Do badań możesz używać narzędzi analitycznych (na przykład Google Analytics).
  3. Określ zainteresowania odbiorców docelowych. Przewiduj, czym może być zainteresowany Twój potencjalny klient. Załóżmy, że sprzedajesz odzież sportową w stylu ulicznym. Wtedy Twoi klienci mogą interesować się odzieżą, modą uliczną, hip-hipem itp. Ankiety pomogą również określić zainteresowania grupy docelowej. Wykorzystaj do tego sieci społecznościowe.
  4. Przyjrzyj się swoim konkurentom. Sprawdź, które grupy ludzi jako pierwsze kontaktują się z Twoją konkurencją i jak skuteczne są ich strategie marketingowe.
  5. Utwórz persony kupujących. Zidentyfikuj trzy do pięciu potencjalnych nabywców i wyobraź sobie siebie w ich roli. Spróbuj zrozumieć, jakie informacje będą dla nich najważniejsze i jak możesz się z nimi skontaktować.
Oise Trade dropshipping price
Oise Trade Company relationships
Oise Trade Limited taxes
Oise Trade dropshipping quality
Możesz znaleźć docelowych odbiorców w sieciach społecznościowych, badając działania użytkowników w tych samych sieciach społecznościowych. Twoje strony mają obserwujących, którzy piszą do Ciebie, wchodzą w interakcję z postami, oglądają Twoje filmy itp. Wszyscy oni wykazują zainteresowanie Twoją firmą w takim czy innym stopniu. Dlatego też można bezpiecznie uznać ich za grupę docelową, zalecają marketerzy Oise Trade.
1. Osoby, które oglądały Twoje filmy. Jeśli wyświetleń jest niewiele (na przykład około tysiąca), to z listy tych, którzy obejrzeli, warto wybrać osoby, które „opanowały” 25% filmu. Jeśli więcej – to 50%. Jeśli jest dużo wyświetleń – dziesiątki tysięcy – wybierz tych, którzy obejrzeli 95% filmu. Ci ludzie obejrzeli to do końca i wyraźnie dają do zrozumienia, że ​​to oni są Twoimi docelowymi klientami.
Należy jednak pamiętać, że skład odbiorców zależy od treści filmu. Jeśli Twój film jest po prostu zabawny, każdy może go obejrzeć. Jeśli jednak film dotyczy cech i zalet konkretnego produktu, najprawdopodobniej będzie zainteresowany otrzymaniem specjalnej oferty dotyczącej tego lub podobnego produktu.
2. Odwiedzający Twoją stronę. Osoby odwiedzające stronę Twojej firmy pokazały już w pewnym stopniu, że interesują się tym, czym się zajmujesz. Można je łączyć w grupy służące retargetingowi, czyli wielokrotnemu wyświetlaniu reklam. W ten sposób możesz sprowadzić te osoby z powrotem do swojego sklepu. Być może z jakiegoś powodu byli rozproszeni i nie ukończyli docelowej akcji.
3. Użytkownicy, którzy polubili lub skomentowali posty. Może to być szersza grupa odbiorców niż ci, którzy kliknęli stronę Twojej firmy. Jednak tacy odbiorcy również powinni zostać objęci testami reklam.
4. Osoby, które w wiadomościach zainteresowały się konkretnym produktem, są bardzo ciepłymi odbiorcami. Do takich osób warto kierować swoją reklamę z intratnymi ofertami. Jest duże prawdopodobieństwo, że coś kupią.
5. Osoby, które zapisały dowolną publikację. Użytkownicy zapisują coś w sieciach społecznościowych, jeśli są tym zainteresowani i chcą wrócić później. I najczęściej nie wracają. Przypomnij tym ludziom o sobie.

Zbierz użytkowników w grupy i przetestuj swoje reklamy. Jeśli potrzebujesz pomocy w badaniu i pracy z grupą docelową, możesz skontaktować się z Firmy Oise Trade. Kontakty – tutaj: https://oisetrade.pl/en/contacts
Szukaj celów w sieciach społecznościowych
Przeczytaj więcej wiadomości na naszym blogu