Oise Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Jak rozpocząć proces cyfryzacji? Cyfryzacja to bardzo ambitne przedsięwzięcie, które jeśli zostanie wykonane nieprawidłowo, może skutkować utratą cennego czasu i zmarnowanym budżetem. Aby uniknąć błędów, powinieneś wcześniej przemyśleć swoją ścieżkę, przewidzieć kluczowe kroki i możliwe trudności.
Cyfryzacja biznesu: krok po kroku Krok 0. Poszukiwanie niezawodnych partnerów. Trzeba znaleźć firmę, która pomoże w cyfryzacji biznesu. W końcu większość zadań wymaga poważnej wiedzy specjalistycznej, długoterminowej współpracy i odpowiedzialności. Sam nie poradzisz sobie z takimi zadaniami, a tworzenie nowych stanowisk dla stosunkowo jednorazowych zadań nie ma sensu. Freelancerzy tu nie pomogą. Zapoznaj się ze wszystkimi opcjami, wybierz kilka, porozmawiaj z menedżerami, a następnie dokonaj wyboru. Jesteśmy pewni, że Twój wybór będzie na korzyść Oise Trade Polska.
Krok 1. Analiza przedsiębiorstwa. Przede wszystkim kompetentny wykonawca będzie chciał wiedzieć wszystko o Twoim biznesie. Nie martw się, to normalna praktyka. Dostarcz programistom wszystkie niezbędne informacje. Szczegółowa analiza jest ważna dla określenia grupy docelowej, zbadania konkurencji, a także określenia mocnych i słabych stron Twojego przedsiębiorstwa. Tylko w ten sposób można zrozumieć, w jakim kierunku powinien podążać rozwój.
Krok 2. Wyznaczanie celów i zadań. Po zakończeniu analizy obecnej sytuacji bardzo ważne jest ustalenie właściwych celów, które chcesz osiągnąć za pomocą cyfryzacji. Zadania, które należy rozwiązać, będą z góry określone przez wyznaczone cele. Ten etap jest bardzo ważny, ponieważ określa charakter produktu i przebieg jego rozwoju. W przyszłości za pomocą tych działań będziesz mógł porównać uzyskane wyniki z początkowymi celami i zrozumieć, czy cel został osiągnięty, czy zadania zostały wykonane.
Krok 3. Analiza i przygotowanie specyfikacji technicznych. Na podstawie przygotowanych punktów kluczowych i wyznaczonych celów można przejść do szczegółowego opisu produktu. Firma Oise Trade musi w pełni znać wszystkie funkcje, wymagania dotyczące wyglądu i wszystkie Twoje oczekiwania dotyczące rozwoju. Zakres wymagań i obowiązków jest sporządzany zgodnie z pewnymi zasadami i standardami, tak aby programiści mogli go wygodnie wdrożyć. Nasi specjaliści zawsze pomogą poprawnie sporządzić kompleksowe zadanie techniczne, które spełni wszystkie wymagania i co najważniejsze będzie zrozumiałe dla każdego.
Krok 4. Rozwój. Ten krok leży na sumieniu programista i składa się z wielu etapów pośrednich. Ale potrzebny jest również Twój udział w rozwoju. Ty, jako Klient Oise Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, będziesz zaangażowany w podejmowanie decyzji i rozwój produktu jeszcze przed wydaniem. Jednym z banalnych przykładów jest projektowanie. Dajemy kilka opcji projektowych, Ty jako nasz Klient wybierasz ten, który Ci się podoba lub proponujesz w nim zmiany. Ale ten przykład jest dość prosty, i w miarę postępu projektu zamawiające powinni być przygotowani na podejmowanie dość złożonych decyzji dotyczących produktu.
Krok 5. Transformacja procesu. Opracowane narzędzia same w sobie nie przynoszą korzyści, konieczna jest przebudowanie procesów w firmie, aby to narzędzie przynosiło maksymalne korzyści. Cyfryzacja jest zawsze dużą zmianą w przepływie pracy. Najczęściej ze względu na globalne zmiany w pracy konieczne jest ponowne przeszkolenie pracowników w zakresie nowego programu i pracy w nowy sposób.
Krok 6. Promocja marketingowa. Kiedy Twój zasób dopiero wchodzi na rynek, ważne jest, aby poprawnie skonfigurować kampanię reklamową, wybrać strategię i ostatecznie przyciągnąć Klientów. Jeśli już pracujesz z ogromną bazą Klientów, a oni już korzystają z produktu, nadal musisz go zaprezentować i opowiadać o zmianach. Ma to na celu, aby mieli jak najmniej pytań podczas używania. To ważne nie tylko dla nich, ale także dla Ciebie.
Krok 7. Dalszy rozwój. Przy prawie każdym sukcesie ważne jest, aby od razu pomyśleć o perspektywach i w żadnym wypadku nie poprzestawać na tym. Pomoże Ci w tym regularna analiza aktualnej sytuacji w Twojej firmie oraz proste zbieranie i przetwarzanie informacji zwrotnych od Klientów. Nie zasypuj Klientów zbędnymi pytaniami, pytaj o to, co jest naprawdę ważne. Często pojawiają się dobre sugestie i komentarze.
Dzięki tym prostym krokom możesz wznieść swój biznes o kilka szczebli wyżej, a także zabezpieczyć perspektywy dalszego rozwoju. Rozwój pomoże Ci zdobyć przewagę konkurencyjną, dobrą reputację i zadowolonych Klientów. Wzięte razem, jest to wzrost dochodów.
Firma Oise Trade pozwala naszym Klientom polegać nie tylko na opracowaniu działającego narzędzia, ale także na ekspertach, którzy pomogą przejść całą drogę od pomysłu do wdrożenia, a nawet wsparcia po wydaniu produktu.