Wskazówki, jak skalować swój biznes dropshippingowy
Oise Trade company
Staraj się współpracować nie z jednym dostawcą, ale z kilkoma. Po pierwsze, im więcej dostawców, tym więcej produktów, a im więcej produktów, tym większa sprzedaż. Nie zawsze, ale często. Po drugie, jest to silna pozycja: mając kilku dostawców, z każdym z nich można dużo pewniej się targować. Po trzecie, zmniejsza wpływ, jaki każdy indywidualny dostawca ma na Twoją firmę. Ktoś może opóźnić wysyłkę, ktoś może zmienić politykę cenową lub warunki współpracy, ktoś może po prostu zbankrutować. Jedynym sposobem na uniknięcie tego jest współpraca z kilkoma dostawcami.
Jak zamienić dropshipping w pełnoprawny biznes i sprawić, aby współpraca z dostawcami była jak najbardziej opłacalna Jeśli zastanawiałeś się nad takimi pytaniami, koniecznie przeczytaj ten nowy artykuł od Oise Trade spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
Dziś poruszymy następujące tematy:
jak zoptymalizować współpracę z dostawcami?
co musisz wiedzieć o ofertach?
jak prawidłowo pracować z dropshippingiem?
jak zarobić dużo pieniędzy na dropshippingu?
Współpraca z dostawcami
Więcej ofert
Sprzedaż dodatkowa
Jak w każdym biznesie, musisz umieć liczyć i monitorować wskaźniki finansowe, doradzają menedżerowie Oise Trade dropshipping. Jeśli jesteś leniwy w liczeniu, często będziesz pracować ze stratą. Ponadto konieczna jest ciągła praca nad utrzymaniem i pozyskiwaniem klientów. Doświadczenie pomoże Ci w tych sprawach. Jest to także jeden z kluczowych zasobów umożliwiających rozwój Twojej firmy. Im dłużej pracujesz, tym lepiej rozumiesz strukturę rynku i tym więcej pomysłów generujesz i wdrażasz.
Podobnie jest z ofertami: zawsze warto mieć więcej niż jeden wiodący produkt. Nie zwykły produkt (potrzebujesz ich dużo), ale więcej niż jeden lider - produkt, który najlepiej przyciąga klientów. Pracując z wieloma produktami, możesz szybko znaleźć liderów, wśród nich nowe pozycje i wyprzedać resztki, dostosowując się do sezonowości, wydarzeń i świąt. Liczba nowych ofert w danym okresie jest jednym z kluczowych wskaźników rozwoju biznesu dropshippingowego.
Doświadczenie i liczenie
Jednym z ważnych czynników wzrostu jest praca nad zwiększeniem średniego rachunku:
sprzedaż krzyżowa: aby zwiększyć średni czek, oprócz głównego zakupu sprzedajesz coś jeszcze;
upselling: aby zwiększyć zyski, namawiasz klienta do zakupu produktu o lepszych parametrach, odpowiednio będzie on kosztował więcej;
downsale: przekonujesz klienta do zakupu tańszego produktu, ale z wyższą marżą.
Nawiasem mówiąc, w dropshippingu łatwo jest przeprowadzić dosprzedaż towarów od jednego dostawcy, ale trudno zastosować tę technikę w przypadku towarów od różnych dostawców: wtedy będziesz musiał wysłać jedno zamówienie w dwóch lub więcej przesyłkach, ponieważ zostaną one wysłane przez różnych dostawców z różnych magazynów.
Im więcej zamówień złożysz dostawcy, tym lepsze warunki możesz uzyskać. Gdy Twój biznes dropshippingowy się rozwinie, będziesz mógł dyktować swoim dostawcom swoje warunki: żądać kary za opóźnioną wysyłkę, odszkodowania za wady i nieprawidłową realizację zamówienia, a nawet kary za nieaktualną dostępność.
Format Twojej współpracy z dostawcą zależy od wielkości sprzedaży, specjaliści Oise Trade dzielą się. Jeśli sprzedasz wystarczająco dużo, możesz uzyskać warunki od dostawcy - na przykład wysyłanie towarów do klientów w opakowaniach z materiałami promocyjnymi. Im więcej sprzedajesz, tym lepsze warunki. Im lepsze warunki, tym większy staje się biznes.